نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 19942
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
بدون شرح

Image result for ‫شهادت حضرت زهرا‬‎

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: حضرت فاطمه (س) فاطمیه,
نویسنده : امید خسروی
شلیک موشک «برکان اچ ۲» یمن به سمت فرودگاه «ملک خالد» در ریاض

منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک «برکان اچ ۲» به سمت فرودگاه ملک خالد در ریاض خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح روز سه شنبه یک فروند موشک بالستیک «برکان اچ ۲» را به سمت فرودگاه بین المللی «ملک خالد» در ریاض شلیک کردند. 

گزارش بیشتری درباره جزئیات شلیک امروز موشک بالستیک یمن منتشر نشده است.

نیرو‌های موشکی یمن در آبان ماه گذشته نیز یک فروند موشک بالستیک از نوع برکان اچ ۲ را به سمت فرودگاه بین‌المللی ملک خالد در پایتخت عربستان شلیک کرده بودند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون بیش از ۱۱ فروند موشک بالستیک به سمت مواضع نظامی عربستان شلیک کردند.

 

 


:: برچسب‌ها: موشک- حزب الله,
نویسنده : امید خسروی
نزاع عربستان و امارات بالا گرفت

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، درگیری بین مزدوران عربستان سعودی و امارات در جنوب یمن را نزاع بر سر نفوذ و سیطره بر این کشور دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، درگیری بین مزدوران عربستان سعودی و امارات در جنوب یمن را نزاع بر سر نفوذ و سیطره بر یمن و ایجاد نوعی توازن بین اشغالگران پس از سیطره امارات بر جزیره یمنی سقطری، دانست.

ضیف الله الشامی در گفتگو با این شبکه افزود: اکنون که نوبت تقسیم غنائم شده است، هر یک از کشورهای اشغالگر در یمن می کوشند برنامه خود را در این کشور اجرا کنند. با توجه به اینکه امارات جزیره یمنی سقطری را اشغال کرده و آن را به چیزی شبیه پایگاه تبدیل کرده است و اوضاع را از آنجا اداره می کند، باید نوعی توازن بین اشغالگران (امارات و عربستان سعودی) برقرار می شد.

:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
:: برچسب‌ها: نزاع عربستان و امارات - یمن- حزب الله,
نویسنده : امید خسروی
واکنش ارتش به انتشار خبر غرق شدن ناوشکن دماوند

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی، سخنگوی ارتش، گفت: ناوشکن دماوند که به هنگام ورود به بندر بر اثر شرایط نامساعد جوی و دریای طوفانی پس از برخورد با موج‌شکن در دریای خزر دچار سانحه شده بود، با وجود استمرار وضعیت جوی نامساعد، کارشناسان متخصص بلافاصله به منظور بررسی وضعیت به محل اعزام و متوجه آسیب جدی در سطح بدنه زیر آب و لزوم باز شدن قطعات و انتقال آن به کارخانه برای احیاء مجدد شدند.

وی افزود: در اولین اقدام، تمام سامانه‌های حیاتی، حساس و ارزشمند ناوشکن با تلاش شبانه‌روزی متخصصان به رغم تداوم شرایط نامساعد جوی و طوفانی بودن دریا با دقت و به صورت استاندارد جدا و برای نصب مجدد پس از تعمیرات اساسی و احیاء ناوشکن به کارخانجات کشتی‌سازی شهید تمجیدی وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح منتقل شد.

سخنگوی ارتش تصریح کرد: با توجه به عمق کم آب در محل سانحه که حدود ۴ الی ۵ متر است، امکان غرق شدن ناوشکن دماوند وجود ندارد و برای جابجایی بلوک‌های بدنه لازم است قسمت‌های به هم متصل شده، جدا و برای تعمیر و بازسازی اساسی به کارخانه کشتی‌سازی منتقل شود.

واکنش ارتش به انتشار خبر غرق شدن ناوشکن دماوند

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: ناوشکن دماوند- نیروی دریایی - ارتش ,
نویسنده : امید خسروی
برف در تهران|آخرین وضعیت بارش‌ها در نیمه شمالی کشور/تهران یخ می‌زند

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه برف و باران تا عصر امروز در نیمه شمالی ادامه می‌یابد، گفت: پدیده کاهش محسوس دما در نیمه شمالی از امشب تا چهارشنبه به‌وقوع می‌پیوندد و احتمال یخ زدگی معابر و جاده‌ها نیز در ساعات آتی وجود دارد.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت جوی در ساعتهای آتی اظهار کرد: بارش برف که از روز گذشته در نیمه شمالی کشور  شدت گرفته است همچنان در ساعات آینده و تا غروب امروز یکشنبه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: رفته رفته در اواخر وقت امروز این سامانه بارشی فعال که از روز جمعه وارد کشورمان شده به سمت نیمه شرقی و به‌ویژه شمال شرقی کشور رهسپار می‌شود و گستره بارش‌ها در روز دوشنبه برای شرق کشور به وقوع می‌پیوندد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بارش برف و باران نیز تا عصر امروز در استان تهران ادامه می‌یابد و به‌تدریج از بارش‌ها کاسته می‌شود اما افت محسوس دما در نقاط مختلف استان تهران و نیمه شمالی ادامه می‌یابد.

به گفته گودرزی، کاهش محسوس دما از امشب تا روز چهارشنبه محسوس خواهد بود و رفته رفته روند افزایشی دما به‌وقوع می‌پیوندد.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: زمستان برفی- برف تهران- ایران,
نویسنده : امید خسروی
مهلت و شرایط استخدام ارتش

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)ارتش جمهوري اسلامي ايران
به منظورتأمین کادر هیئت علمی دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) از دارندگان مدرک دکترا در رشته های مشروحه زیر به صورت کارمندی پیمانی (ماده 38) داوطلب مرد می پذیرد.
الف) شرایط جذب:
           شرایط عمومی:
1-تابعیت جمهوری اسلامی ایران 2- متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی 3- نداشتن سوء پیشینه کیفری،سیاسی و اخلاقی 4- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی5- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد160 سانتیمتر)6- موفقیت در آزمایش های ورودی برابر مقررات استخدامی 7- داشتن مدرک¬ فارغ¬التحصیلی معتبر در رشته‌های مورد نیاز8- نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی.
 

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: استخدام - پدافند هوایی - ارتش جمهوری اسلامی ایران,
نویسنده : امید خسروی

Image result for ‫کلام امیر‬‎

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: # امام علی(ع),
نویسنده : امید خسروی
آغاز شمارش معکوس برای پایان پرونده فساد شاهزادگان سعودی

یک روزنامه عربستانی گزارش داده است که شمارش معکوس برای پایان دادن به پرونده فساد اقتصادی شاهزادگان و مسئولان سابق دولتی این کشور آغاز شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه سبق عربستان، شمارش معکوس برای بستن پرونده فساد اقتصادی شاهزادگان سعودی و مسئولان دولتی سابق این کشور آغاز شده است.

این روزنامه گزارش داده است که اغلب متهمان پرونده‌های فساد با پرداخت غرامت مالی و آزادی از زندان موافقت کرده اند و به همین ترتیب اتهامات وارد شده به آن‌ها نیز ساقط شده و آن‌ها آزاد شده اند. بر اساس این خبر اغلب این متهمان غرامت‌های خود را از طریق مبالغ نقدی یا املاک و دارایی‌های غیرنقدی پرداخت کرده اند، اما هنوز ۹۵ نفر دیگر در ارتباط با این پرونده‌ها در زندان بسر می‌برند.

روزنامه سعودی سبق به نقل از دادستان عربستان مدعی شده است که این افراد از تمام حقوق قانونی خود برخوردار بوده اند و همه آن‌ها از داشتن وکیل بهره برده اند و پس از آزادی هم محدودیتی برای آن‌ها اعمال نشده است. به این ترتیب باقی متهمان اگر موافق پرداخت غرامت مالی نباشند باید با دادستانی کل عربستان به اتهام فساد اقتصادی مواجه شوند.

پیشتر «سعود المعجب» دادستان عربستان به خبرگزاری بلومبرگ گفته بود که عربستان احتمالا ۱۰۰ میلیارد دلار از این پروژه درآمد کسب خواهد کرد.


:: برچسب‌ها: عربستان- فساد مالی - شاهزاده- مردم#مسئولین,
نویسنده : امید خسروی
امام جمعه تبریز همچنان ‌آذربایجانی‌ها را غافلگیر می‌کند

حجت‌الاسلام ‌آل‌هاشم دستور داد تا نرده‌هایی که بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد می‌کرد برداشته شود.

به گزارش مشرق، با دستور مستقیم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نرده‌هایی که صف مسئولان را از مردم در نماز جمعه جدا می‌کرد برداشته شد تا دیگر هیچ دیواری بین خدمتگزاران نظام و ملت قرار نگیرد.

آوازه‌ی اقدامات نماینده ولی فقیه در استان زبانزد خاص و عام می‌باشد و در طول مدت کوهی میزان محبوبیت وی در بین مردم آذربایجان‌شرقی به‌صورت چشمگیری افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم پیش‌تر نیز با تماس‌های غافلگیرانه خود و حضور در مترو، اتوبوس و تردد با تاکسی در داخل شهر خبرساز شده بود.


:: برچسب‌ها: آل هاشم - مردم - مسئولین,
نویسنده : امید خسروی
حقوق ها 25 درصد افزایش می یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه افزایش حقوق کارکنان در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مهرداد بایوج لاهوتی  با اشاره به اختلاف اعداد در گزارش نهایی کمیسیون تلفیق بودجه و صحبت های سخنگوی کمیسیون در خصوص وضعیت افزایش حقوق کارکنان در سال آینده توضیح داد: برای افزایش حقوق کارکنان اعتباری در نظر گرفته شده بود و براساس آن اعتبار می توانستیم حقوق همه رده ها را تا 10 درصد افزایش دهیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت در کمیسیون تلفیق مقرر شد تا حقوق بگیران بالای 5 میلیون تومان افزایشی نداشته باشند و در عوض حقوق های زیر 5 میلیون تومان به صورت پلکانی بین 10 تا 18 درصد افزایش یابد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: در زمان بررسی این پیشنهاد برآورد ما این بود که با اعتبار مدنظر می توان حقوق پلکانی را تامین کرد اما بعد که محاسبه شد، به این نتیجه رسیدیم اگر اعتبار افزایش حقوق کارکنان افزایش تا سقف20 تا 25 درصد را نیز داشته باشد چنین کاری صورت می گیرد.

وی درادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اعتبار مد نظر برای افزایش حقوق باید مورد استفاده قرار گیرد، بیان داشت: حقوق بالای 5 میلیون تومان در سال آینده افزایش پیدا نمی کند و با توجه به گزارش نهایی کمیسیون تلفیق از بودجه سال 97، حقوق بگیران زیر 5 میلیون بین 10 تا 20 درصد افزایش می یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای تغییر سقف افزایش پلکانی حقوق از 18 درصد به 20 درصد در کمیسیون مجدد رای گیری شده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در بند الف جز 2 تبصره 12 گزارش کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 آمده است که دولت مکلف است حقوق و مزایای مستمر گروه های مختلف حقوق بگیر شاغل دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه و اعضای هیأت علمی و قضات را به گونه ای افزایش دهد که متوسط رشد حقوق و مزایای مستمر کارکنانی که در سال 1396 کمتر از 50 میلیون ریال است به صورت پلکانی نزولی، به میزان ده درصد (10%) باشد حداکثر میزان بیست درصد (20%) خواهد بود.

این در حالی است که سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 در زمان بررسی این تبصره در کمیسیون از افزایش پلکانی 10 تا 18 درصد حقوق کارکنان خبر داده بود.

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: افزایش حقوق -سال 97- پلکانی,
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت