نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 529
بازدید کل : 20469
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
احادیثی از پیامبر اکرم (ص) درباره ازدواج

 مراسم ازدواج را آشکار برگزار کنید و خواستگاری را پنهان .(کنز العمال . ح44532)

* بهترین ازدواجها ها آن است که آسان تر انجام گیرد .(نهج الفصاحه ، ح248) درباره افزایش روزی پس از ازدواج احادیث دیگری هم از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است. ایشان می فرمایند: زن بگیرید؛ زیرا که ازدواج کردن روزی شما را بیشتر می کند .(بحار الانوار . ج103 0ص217)

* مردان عزب خود را زن دهید؛ زیرا با این کار خداوند اخلاق آنان را نیکو می گرداند و روزیهایشان را زیاد می کند و بر جوانمردی های آنان می افزاید. (بحار الانوار . ج103 0ص222).

 

در اسلام هیچ بنایی ساخته نشد، که نزد خدای عزوجل محبوبتر و ارجمند تر از ازدواج باشد. (بحار الانوار . ج103 0ص222)

هر جوانی که در دوره جوانی خود ازدواج کند، شیطانش فریاد بر آورد که: وای بر او دین خود را از گزند من حفظ کرد .(کنز العمال . ح44441)

دو رکعت نمازی که ازدواج کرده می خواند، برتر از هفتاد رکعت نمازی است که فرد عزب می خواند .(بحار الانوار . ج103 0ص219).

:: موضوعات مرتبط: سخن بزرگان، ،
نویسنده : امید خسروی
زیباترین سخنان حکیمان و بزرگانزیباترین سخنان حکیمان و بزرگان همیشه به خاطر داشته باشید که دنیا
زیباترین سخنان حکیمان و بزرگان
 
همیشه به خاطر داشته باشید که دنیا هرگز مدیون شما نیست، زیرا قبل از شما نیز وجود داشته است. جان استیل
 
آنگاه که شب فرا رسید و همه پدیدگان فرو خُفتند ابردریاها به پا می خیزند، آیا تو هم بر می خیزی؟ ارد بزرگ

 

وقتی که شما به بدبینی عادت کنید، بدبینی به اندازه خوشبینی مطلوب و دوست داشتنی است. آرنالد بنت

پیش از آنکه با کسی پیمانی ببندید، دمی درباره توانایی خود در اجرای آن بیندیشید و سپس پاسخ گویید. ارد بزرگ

زیبایی غیر از اینکه نعمت خداست. دام شیطان نیز هست. فردریش نیچه

تنها زمانی می توانید چیزی را که ریشه های عمیق در فرهنگ شما دارد به وضوح ببینید که آن چیز در کار دور شدن از شما و فرو رفتن در دور دست باشد. جی.هیلیس میلر

شکست های زندگی، درهای پیروزی را  می گشاید و خودپسندی درهای پیروزی را یکی پس از دیگری می بندد

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سخن بزرگان، ،
:: برچسب‌ها: سخن بزرگان,
نویسنده : امید خسروی
دوست داشتن

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: تصاویر عاشقانه- جملات عارفانه,
نویسنده : امید خسروی

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
نویسنده : امید خسروی
مدرسه تک تیر انداز نیروی زمینی ارتش افتتاح شد

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو اولین مدرسه تک تیر انداز نزاجا در مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع نیروی زمینی افتتاح شد.

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو اولین مدرسه تک تیر انداز نزاجا در مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع  نیروی زمینی افتتاح شد.

همچنین در این مراسم از نرم افزار جامع سلاح های پیاده نظام شامل: تصاویر سلاح ها، ماموریت، مشخصات، کاربرد عملی و طریقه به کارگیری سلاح ها و انجام آزمون که توسط معاونت تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است، توسط امیر پوردستان رونمایی شد

:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: نیروی زمینی- مدرسه-تیر اندازی,
نویسنده : امید خسروی
عترت و قران در کنار هماسلام واقعی راایجاد یکند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری حدیث ستاد آجا که در سالن همایش های اداره فناوری اطلاعات این ستاد برگزار شد، گفت: عترت و قرآن در کنار هم اسلام واقعی را ایجاد می کنند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: قرآن - عترت - سازمان عقیدتی سیاسی ارتش,
نویسنده : امید خسروی
مخالفت اکثریت کنگره آمریکا با توافق هسته‌ای

منابع آگاه تصریح کردند که حداقل 218 نماینده جمهوریخواه تا کنون قطعنامه مربوط به مخالفت قاطع با توافق هسته ای ایران را امضا کرده اند. این در حالی است که کنگره آمریکا پس از امضای توافق هسته ای، حداقل 60 روز فرصت دارد تا این توافقنامه را مورد بازنگری قرار داده و در خصوص آن رای گیری کند.

 

بسیاری از نمایندگان از جمله تعداد زیادی از دموکراتها با این توافق مخالفت کرده و بر این باورند که این توافق، محدودیت های کافی را بر برنامه هسته ای ایران اعمال نکرده است.

 

دولت اوباما تلاش زیادی را آغاز کرده است تا حمایت نمایندگان کنگره را جلب کند. باراک اوباما و سایر مقام های دولت آمریکا طی روزهای گذشته کنفرانس های زیادی را با گروه های لیبرال برگزار کرده اند تا فشار بر کنگره را برای موافقت با توافق هسته ای ایران، افزایش دهند.

 

منابع آگاه کنگره آمریکا تاکید کردند که حداقل 3 نماینده در تیم رهبری مجلس نمایندگان، همین طور 18 نماینده از 22 عضو هیات رئیسه و 23 نماینده از 25 عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان، قطعنامه مربوط به مخالفت با توافق هسته ای را امضا کرده اند.

 

پیتر روسکام نماینده جمهوریخواه و از مخالفان سرسخت توافق هسته ای ایران، در این باره تاکید کرد: نمایندگان بیشتری در حال اعلام مخالفت با توافق هسته ای هستند. زمان، دوست این توافق نیست. هر چه زمان بیشتری می گذرد، نمایندگان فرصت بیشتری برای ارزیابی توافقنامه دارند و بیشتر درک می کنند که این توافق، یک اشتباه تاریخی است.

 

وی افزود: در حالی که دولت آمریکا بر انتخاب نادرست بین این توافق و جنگ پافشاری می کند، جان کری وزیر خارجه آمریکا گفته است که بارها در جریان مذاکرات قصد کناره گیری از ادامه گفتگوها را داشته تا از دستیابی به یک توافق بد جلوگیری کند.

 

روسکام گفت: اگر این گونه باشد، پس قطعا راهکار دیگری نیز غیر از جنگ و این توافق خطرناک وجود دارد. کنگره و مردم آمریکا بر این باورند که هنوز امکان دستیابی به یک توافق بهتر وجود دارد و ما می توانیم از این توافق دوری کنیم. به همین دلیل است که اکثر نمایندگان برای دادن رای مخالف به این توافقنامه، آماده می شوند.

 

وی اظهار داشت: کنگره هر کاری را که در قدرت ما باشد انجام خواهد داد تا این پیمان را که قادر به متوقف کردن برنامه هسته ای ایران نیست، از کار بیندازد.

:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
نویسنده : امید خسروی
عقاب های طلایی سرزمین فارس

در سال 1340 دو گردان 01 و 02 پیاده هوابرد در پایتخت تشکیل شد و پس از چهار سال و در پی تغییرات ساختاری سازمان ارتش، دو گردان یادشده با اسامی 301 و 302 به شیراز منتقل و به هنگ 19 سوار ملحق شدند و در این زمان بود که هسته اصلی تیپ هوابرد در شیراز پایه گذاری شد.

 در سال 1345 یک گردان از لشکر مختلط فارس و یک گردان توپخانه 105م.م. از مرکز آموزش توپخانه اصفهان به دو گردان قبلی افزوده شده و تیپ هوابرد به عنوان یکی از تیپ های لشکر مختلط فارس تشکیل شد. پس از انحلال لشکر مختلط فارس تیپ هوابرد ابتدا به تیپ مستقل 25 شاهین و بالاخره در آبان ماه 1365 به نام تیپ مستقل 55 پیاده هوابرد شیراز تغییر نام داده شد.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: تیپ 55 هوابرد شیراز- نزاجا - ارتش مجهز,
نویسنده : امید خسروی
دریادار سیاری:

764. در ساخت ناو موشک‌انداز، ناوشکن و زیردریایی‌ پیشرفت‌های خوبی بدست آورده‌ایم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد حضور قدرتمند و با اقتدار ایران در آب‌های آزاد دنیا هستیم گفت: امروزه ما می‌توانیم با عزت از خطوط مواصلاتی کشور در آب‌های آزاد دنیا به ویژه در منطقه خلیج عدن و دریای سرخ که آلوده به تروریست دریایی است، مراقبت کنیم

:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: نداجا- دریادار سیاری- ارتش مجهز,
نویسنده : امید خسروی
6 تیپ ارتش در مقابل 15 تیپ عراق

عملیات آفندی «نصر6»،دهم مردادماه 1366 در ارتفاعات «میمک» توسط رزمندگان اسلام به اجرا درآمد که نتایج مثبتی را برای ایران دربر داشت.

 

به گزارش سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عملیات نصر6 یکی از سنگین‌ترین نبردهای انجام شده در ارتفاعات میمک در طول سال‌های دفاع مقدس است.

 

به‌کارگیری 6 تیپ از نیروی زمینی ارتش در مقابل بیش از حدود 15 تیپ عراقی در یک منطقه محدود نیمه کوهستانی، شدت نبرد در منطقه را به خوبی نشان می‌دهد.

 

 

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: ارتش مجهز، ،
:: برچسب‌ها: هوانیروز- ارتش - نزاجا- میمک,
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت