نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 20492
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
آموزش ساخت استیکر تلگرام در ۳ گام

چگونه تصاویر دلخواه خود را به استیکر تلگرام تبدیل کنیم؟

تلگرام از بدو پیوستن به اپلیکیشن های ارتباطی به دلیل طراحی بسیار کاربرپسند و سرعت آن نظر بسیاری از کاربران اینترنت به ویژه کاربران ایرانی رو به خودش جذب کرد ; با توجه به امنیت و سرعت قابل تحسین تلگرام همه چیز از نظر طراحان تلگرام خوب به نظر می آمد تا اینکه متوجه یک عیب در سطح تلگرام شدند و آن هم چیزی نبود جز محدودیت در استفاده از استیکر تلگرام ! توسعه دهندگان تلگرام برای این موضوع چاره ای اندیشیدند و آن را با ظرافت تمام در نسخه ۰٫۸٫۱۹ پیاده سازی کردند ! در این مقاله با من همراه باشید تا در ۳ گام بسیار ساده مجموعه استیکرهای تلگرام خودتون را بسازید !

گام اول – آماده سازی تصاویر برای تبدیل به استیکر تلگرام :

سعی کنید از تصاویر با کیفیتی استفاده کنید . تجربه ثابت کرده اگر طول و عرض تصویرتون برابر باشه نتیجه بهتری میگیرید . همچنین باید فرمت تمامی تصاویر PNG باشد  و بکگراندی نداشته باشند.

گام دوم – افزودن Clippy :

Clippy یک ربات است که با استفاده از آن به راحتی میتوانید تصاویر PNG خود را به فایل Webp(فرمت استیکر تلگرام ) تبدیل کنید . در منوی جستوجو تلگرام نام Clippy را تایپ کنید و وارد منوی چت شید .

استیکر تلگرام

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: دنیای فن آوری، ،
:: برچسب‌ها: تلگرام - استیکر- فن آوری روز,
نویسنده : امید خسروی
عملیات مرصاد

در تیرماه 1367 جمهوری اسلامی ایران رسما قطعنامه 598 را پذیرفت در حالی كه از بدو تصویب این قطعنامه در 30 تیر 1366، ایران آن را رد نكرده بود و برای تأمین اهداف خود، از طریق مذاكره با دبیركل سازمان ملل، برای پذیرش قطعنامه شروطی را طی نموده بود و در واقع عملا آن را به صورت مشروط پذیرفته بود.

اما به دلیل كارشكنی آمریكا، انگلیس و فرانسه در طول مذاكرات و ورود مستقیم آمریكا به جنگ با ایران، پس از مشورت و تصمیم مسئولان عالی‌رتبه، با موافقت امام خمینی، در 27 تیرماه سال 67 ایران اعلام كرد قطعنامه 598 را بدون قید و شرط پذیرفته است.

اما ارتش صدام در تاریخ 31 تیرماه به خاك ایران حمله كرد و از منطقه جنوب به سمت خرمشهر و اهواز پیشروی نمود. پس از ضد حملات موفق ایران، ارتش عراق در جبهه‌های میانی و غرب كشور نیز به عملیات نظامی مبادرت كرد كه آنها هم با بسیج مجدد نیروهای مردمی و نظامی جمهوری اسلامی، ناموفق شدند. در نتیجه نیروهای عراقی عقب نشینی كردند و رژیم عراق در اول و سوم مرداد ماه رسما عقب‌نشینی خود را از جبهه‌های جنوب و میانی و غرب كشور اعلام نمود. اما هم زمان عملیات مشترك عراق و سازمان منافقین آغاز گردید. چگونه سازمان منافقین تصمیم به عملیات گرفت؟پس از عملیات مهران، در جمع‌بندی رهبری سازمان، هدف عملیات بعدی، تهران منظور شد و برای رسیدن به حداكثر توان برای انجام این عملیات یك مقطع 3 ماهه در نظر گرفته شد و بلافاصله اعزام اعضا و مرتبطان سازمان از ایران و خارج از كشور به عراق، به طور وسیعی آغاز شد. همچنین سازمان در این مقطع به منظور جذب اسرا و استفاده از آنها در عملیات نهایی فعال‌تر شده بود. افراد تازه وارد و نیروهای ارتش سازمان تحت آموزش و مانورهای فشرده قرار گرفته بودند و در آموزش‌های جدید ، آموزش سلاح‌های ضد هوایی هم منظور شده بود.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: سیاست روز، ،
نویسنده : امید خسروی
هشدار فرمانده نیروی زمینی ارتش به عربستان
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی از دستاوردهای جدید این نیرو خبر داد. 
 
به گزارش ایسنا، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، گفت: تانک چرخدار با کالیبر توپ 90 میلیمتری، ربات مسلح 4×4 با توان حمل موشک ضدزره، خودروی شنیداری فوق سبک تاکتیکی، تفنگ تک تیرانداز 23 میلیمتری با قابلیت مقابله با بالگرد و سلاح تک تیرانداز شاهر با خشاب تک تیری رونمایی می‌شود. 
 
امیر پوردستان در ادامه گفت: در سالیان گذشته با توجه به حضور نیروهای فرامنطقه‌ای ما در یک فضای ناهمطراز قرار داشتیم. در حال حاضر دشمن با توجه به شکست‌هایی که در سال‌های اخیر خورده تاکتیک‌های خود را تغییر داده و به جنگ نیابتی روی آورده است. بوکو حرام و داعش به نیابت از آمریکا در حال انجام جنایت هستند، ما هم خود را برای فضای جنگ‌های نیابتی آماده می‌کنیم البته که تهدیدها را رصد کرده و تاکتیک‌های جنگ ناهمطراز را نیز تمرین می‌کنیم. 
 

نویسنده : امید خسروی
۲۰۰ حمله جنگنده‌هاي سعودي به يمن
 
داخلی      جهان       گزارش   
     
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۶
 
 
سران عربستان بر ماندن در جنون كشتار اصرار دارند
۲۰۰ حمله جنگنده‌هاي سعودي به يمن
۲۰۰ حمله جنگنده‌هاي سعودي به يمن
 

سران عربستان همچنان ماموريت كشتار مردم يمن را اجرا مي سازند چنانكه در جنايتي ديگر عليه بشريت،عربستان ۲۰۰ مرتبه یمن را مورد حمله هوایی قرار داد. عربستان كه با شكست‌هاي سنگيني در منطقه مواجه شده است همچنان در توهم پيروزي بر مردم يمن، به جنگ و كشتار در اين كشور ادامه مي‌دهد چنانكه در میان سکوت رسانه‌ها، عربستان سعودی ۲۰۰ بار مردم جنگ‌زده یمن را هدف حملات هوایی قرار داد. دست‌کم ۸ غیرنظامی در یکی از این حمله‌ها به یک منطقه مسکونی در استان هجه به شهادت رسیدند. در این حملات جت‌های سعودی استان‌های سعده، هجه، عدن و صنعا، پایتخت یمن، را هدف قرار دادند.عربستان در حالی حملات خود را به یمن افزایش داده که جمعه گذشته آتش‌بسی میان دو کشور با میانجیگری سازمان ملل برقرار شد. عربستان از آن زمان تا به حال چندین بار این آتش‌بس را نقض کرده است. بنابر اعلام سازمان ملل، از زمان آغاز حملات عربستان به یمن، ۶ فروردین، تا به حال ۳ هزار یمنی که ۱۵۰۰ نفر آن‌ها غیرنظامی هستند شهید شده‌اند.همزمان با ادامه حملات جنگنده‌های عربستانی به مناطق مختلف یمن، نهادهای کمک‌رسان بین‌المللی تاکید کردند که اوضاع انسانی در عدن و دیگر شهرها وخیم است و حدود ۴۰۰ هزار کودک یمنی به دلیل کمبود سوخت در معرض ابتلا به سوءتغذیه قرار دارند. انصارالله یمن نیز سازمان ملل را مسئول اوضاع فاجعه‌بار دراین کشور خواند

نویسنده : امید خسروی
مبارزه بااستکبار تعطیل پذیر نیست

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب عصر روز شنبه در دیداری صریح و صمیمی با بیش از هزار جوان دانشجو، حدود ۴ ساعت به دغدغه‌ها، مطالبات، انتقادها و پیشنهادهای آنان گوش دادند و درباره مسائل مختلف از جمله آرمانخواهی، الزامات افزایش تأثیرگذاری تشکلهای دانشجویی، مسائل منطقه، تداوم استکبارستیزی ملت ایران و مسائل روز دانشجویی با آنان سخن گفتند.
رهبر انقلاب در این دیدار که از ساعت هجده آغاز و بعد از نماز و افطار نیز ادامه یافت با اشاره به حسرت جاری در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کردند: هرکس در این بهار معنویت و صفا، دلش را تحت تأثیر باران رحمت و لطف الهی قرار داده، در آینده از میوه‌هاي این بذر افشانی معنوی، بهره‌ها خواهد برد.

 
مبارزه با استکبار تعطیل‌پذیر نیست، خود را برای ادامه مبارزه آماده کنید

 

نویسنده : امید خسروی
پند لقمان

روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو 3 پند می دهم که کامروا شوی.
اول اینکه سعی کن در زندگی بهترین غذای جهان را بخوری!
دوم اینکه در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی !
سوم اینکه در بهترین کاخها و خانه های جهان زندگی کنی !!!
پسر لقمان گفت: ای پدر ما یک خانواده بسیار فقیر هستیم چطور من می توانم این کارها را انجام دهم؟
لقمان جواب داد :
اگر کمی دیرتر و کمتر غذا بخوری هر غذایی که میخوری طعم بهترین غذای جهان را می دهد .
اگر بیشتر کار کنی و کمی دیرتر بخوابی در هر جا که خوابیده ای احساس می کنی بهترین خوابگاه جهان است .
و اگر با مردم دوستی کنی و در قلب آنها جای می گیری و آنوقت بهترین خانه های جهان مال توست
...

نویسنده : امید خسروی
بدون شرح

نویسنده : امید خسروی
آرام ترين و ناآرام ترين کشورهای دنیا

براساس تازه ترین تحقیقات درباره سطح بین المللی صلح و آشوب، سوریه خطرناکترین کشور جهان لقب گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت: طبق آمار جدید از سطوح بین المللی صلح و تنش ، سوریه خطرناک ترین کشور دنیا محسوب می شود.در سال ۲۰۰۸، سوریه هشتاد و هشتمین کشور آرام و صلح آمیز دنیا بود(در میان صد و شصت و دو کشور).اما در سالهای اخیر و با بروز جنگ ویرانگر داخلی و گسترش سریع گروه داعش در سوریه ،‌این کشور از وسط فهرست به انتهای آن رفته است

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
:: برچسب‌ها: امنیت -جهان- نا امنی پایدار,
نویسنده : امید خسروی
بدون شرح

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
نویسنده : امید خسروی
نظر لاوروف درباره مذاکرات وین

وزیر امور خارجه روسیه گفت که جمع بندی هسته ای میان کشورهای ۱+۵ و ایران، موجب تقویت عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در جهان خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز، اسپوتنیک، اعلام کرد: وزیر امور خارجه روسیه گقت که جمع بندی هسته ای میان کشورهای ۱+۵ و ایران، موجب تقویت عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در جهان خواهد شد.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با همتای تایلندی خود ابراز کرد: توافق جامع هسته ای وین، منافع همه طرف های حاضر در مذاکرات را تأمین کرده و موجب تقویت عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در جهان می شود.

وزیر امور خارجه روسیه در این باره گفت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به جهانیان اطمینان می دهد که ایران به دنبال تسلیحات هسته ای نبوده و تنها فعالیت های صلح آمیز خواهد داشت.

لاوروف تأکیدکرد که این امر متضمن ثبات برای منطقه خاورمیانه نیز خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این برنامه تنش ها را در منطقه حساس خاورمیانه کاهش می دهد.

سرگئی لاوروف بدون اشاره به کلاهک های هسته ای رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که «برجام» بسترهای لازم برای ایجاد خاورمیانه ای عاری از سلاح هسته ای را فراهم سازد.


:: برچسب‌ها: مذاکرات - وین - لاوروف,
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت