نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 570
بازدید کل : 20510
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
لیالی قدر


:: برچسب‌ها: شب قدر,
نویسنده : امید خسروی
اس ام اس

تو میروی …

اما بدان چیزی عوض نمی شود

پای ما تا ابد گیر است …

من و تو

شریک جرم یک مشت خاطره ایم …

---------------------------

انتظار

زیباترین نقاشی دنیاست

وقتی حاصل تصویرش

تو باشی

--------------

 


:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه,
نویسنده : امید خسروی
سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

نویسنده : امید خسروی
استخدام نیروی زمینی ارتش سال ۹۴

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر درجه دار و امدادگر رزم (حرفه بهداشت و درمان) به صورت پیمانی ۵ ساله از جوانان مومن و متعهد با شرایط و امتیازات زیرداوطلب پسر استخدام می نماید

 

شرایط عمومی :

  • ۱)متدین به دین مبین اسلام.
  • ۲ ) تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  • ۳) ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها
  • ۴)عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران
  • ۵) عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
  • ۶) عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی غیر قانونی و یا الحادی
  • ۷) عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گرو های سیاسی
  • ۸) عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سوءپیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذی صلاح
  • ۹) داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر تاییدیه اداره بهداشت ودرمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ((حداقل قد۱۶۵ سانتیمتر
:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - نیروی زمینی - نزاجا,
نویسنده : امید خسروی

سخنان بزرگان, جملات خواندنی, جملات قصار

نویسنده : امید خسروی

سخنان بزرگان, جملات خواندنی, جملات قصار

نویسنده : امید خسروی
آمانو چرا به تهران مي‌آيد؟

مذاكرات هسته‌اي ايران و ۱+۵ در حالي تا ۱۶ تير‌ماه تمديد شد كه وزراي خارجه ايران، چين و فرانسه امروز در وين و نيز آمانو مدير‌كل آژانس بين‌المللي اتمي با حضور در تهران در تلاشند تا شايد براي اختلافات حاكم در مذاكرات كه ناشي از زياده‌خواهي‌هاي غرب است راه‌حلي بيابند.
در همين حال عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با بیان اینکه بعضی مسائل اختلافی هنوز وجود دارد که در مورد آنها توافق حاصل نشده و بعضی از متون هست که هنوز نوشته نشده، گفت: حاضر نیستیم به هر قیمتی توافق کنیم.
سید‌عباس عراقچی در‌خصوص تمدید مذاکرات گفت: چون مذاکرات به پایان نرسیده و از طرفی ديروز مهلت ما به پایان رسید، تصمیم همه این است که برای هفت روز بیشتر در وین بمانند و این مذاکرات را به سرانجام برسانند.
عراقچی که با خبرگزاری صدا و سیما مصاحبه می‌کرد، افزود: بعضی مسائل اختلافی هنوز وجود دارد که در مورد آنها توافق حاصل نشده و بعضی از متون هست که هنوز نوشته نشده، در حقیقت داریم شبانه‌روزی روی آنها کار می‌کنیم.
این عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: توافق حتماً باید یک توافق خوب باشد و توافق خوب توافقی است که اصول و چارچوب‌ها و خطوط قرمزی که به ویژه توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده در آن رعایت شود و در آن صورت است که به توافق رضایت خواهیم داد.
در جريان ادامه مذاكرات هسته‌اي تا هفت روز ديگر لوران فابیوس و وانگ یی وزرای خارجه فرانسه و چین نيز ديروز به وين آمدند. قرار است وزیر خارجه فرانسه با همتایان ایرانی، چینی و امریکایی خود دیدار و گفت‌و‌گو کند. پیش از این هم اتحادیه اروپا اعلام کرده بود فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی این اتحادیه امروز در وین حضور پیدا می‌کند.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: انرژی هسته ای - مذاکرات - 5+1,
نویسنده : امید خسروی
رئيس‌جمهور به مردم اطمينان داد

دفاع قاطع از حقوق هسته‌اي

در حالي كه مذاكرات هسته‌اي ميان ايران و قدرت‌هاي جهاني ۷ روز ديگر تمديد شد، رئيس‌جمهور درباره نقض توافقي احتمالي از سوي گروه ۱+۵ هشدار داد، هشداري كه مدت‌هاست از سوي دلواپسان و دلسوزان نظام يادآوري و تكرار مي‌شد و اين بار رئيس‌جمهور بود كه آن را اعلام مي‌كرد.
حسن روحانی درباره نقض توافق احتمالی از سوی گروه ۱+۵ گفته است که "اگر روزی توافق را زیرپا بگذارند ما نیز بلافاصله شدیدتر از آنچه در مخیله آنهاست، به مسیر قبلی باز می‌گردیم." وي افزود: "در صورت محقق شدن توافق هسته‌ای، دو طرف متعهد به اجرای آن هستند."
پيش از اين نيز مجلس شورای اسلامی در همايش سراسري قوه قضائيه خطاب به طرف‌های غربی و گروه ۱+۵، گفته بود كه : تصور نکنید امروز ایران نیازمند توافق است. ما از توافق استقبال می‌کنیم چون به نفع همه است، اما فکر نکنید فشار بیش از این وارد کنید ایران تحمل می‌کند، ما را از راه مذاکره منصرف نکنید.
علی لاریجانی افزود: ایران را منصرف از راه مذاکره نکنید و ما را مجبور نکنید با شتاب بیشتری مسیر فناوری هسته‌ای را پیش برویم. آنگاه شما هستید که هزینه بیشتری می‌دهید، پس رفتارتان را سنجیده کرده و از گذشته پند بگیرید.
اين اظهارات در حالي بيان شد كه باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا نيز به ايران هشدار داده بود كه اگر ایالات متحده به خواسته‌هاي خود در مذاکرات بر سر برنامه اتمی ایران نرسد، در خروج از مذاکرات تردید نخواهد کرد.
اين هشدارها در حالي ابراز مي‌شود كه اوباما با وجود ابراز امیدواری به توافق، هشدار خود را در‌خصوص خروج از مذاکرات مطرح کرده و این بدان معناست که او هنوز به مرحله "پس از توافق" ورود نکرده است.
اما هشدار روحاني را درباره نقض توافق از سوی ۱+۵ بدان معناست که رئیس‌جمهور کشورمان در ذهن خود از توافق گذشته و درباره دوران "پس از توافق" سخن گفته است.
با اين وجود اين اظهارات رئيس‌جمهور را بايد به فال نيك گرفت. دنيا بايد بداند كه دست ايران خالي نيست و همانگونه كه مقام معظم رهبري و بزرگان كشور بارها تاكيد كرده‌اند كشورمان بر مبناي عزت و حکمت با همه دنيا صحبت مي‌کند.
در عين حال بايد دنيا بداند كه دست ايران در اين مذاكرات خالي نيست. كشورمان زياده‌خواه و غيرمنطقي نبوده و لذا مي‌توانيم به صورت منطقي صحبت‌هايمان را به طرف مقابل بگوييم. در مسأله هسته‌اي هم ما بر‌اساس يک مبنا که فتواي رهبر انقلاب است و اين‌که داشتن سلاح هسته‌اي را حرام مي‌دانيم جلو مي‌رويم اما طرف مقابل بي‌منطق است و با بهانه‌گيري مذاکرات را طولاني مي‌کند. تجربه نشان داده که وقتي ما بر موضع منطقي خود پافشاري مي‌کنيم دشمن چاره‌اي جز تسليم ندارد. البته مشروط بر اين‌که بعضي مسائل داخلي به گونه‌اي مطرح نشود که دشمن را به طمع بيندازد. مثلاً اين‌که گفته مي‌شود اگر مسأله هسته‌اي حل نشود آسمان به زمين مي‌آيد درست نيست؛ چراكه ما مي‌توانيم مثل زمان جنگ که تسليم نشديم و با موضع خودمان جلو رفتيم امروز هم همان‌طور رفتار کنيم و قطعاً کسي که خسارت مي‌بينيد طرف مقابل خواهد بود.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: حقوق هسته ای - رییس جمهور - ایران - ,
نویسنده : امید خسروی
بزک کردن رسانه‌ای چهره هیولایی امریکا خیانت به ملت است

حضرت آیت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز شنبه در دیدار خانواده‌هاي شهدای حادثه هفتم تیر و همچنین جمعی از خانواده‌هاي دارای چند شهید در استان تهران، کشور و ملت ایران را مدیون شهدا و خانواده‌هاي شهدا دانستند و با اشاره به پیام امیدبخش، افشاگر و سرشار از ابتهاج معنوی و عزم راسخ شهدا در هر دوره‌ای، تأکید کردند: امروز کشور نیازمند عزم راسخ و شناخت دشمن و آمادگی برای مواجهه با دشمن در عرصه جنگ نرم اعم از عرصه‌هاي فرهنگ، سیاست و زندگی اجتماعی است و کسانی که تلاش دارند چهره هیولایی دشمن خبیث را با بزک کردن رسانه‌اي بپوشانند، مخالف مصالح ملت هستند.
رهبر انقلاب اسلامی یکی از برکات انقلاب را باز‌تولید معارف اساسی اسلامی و تحقق عینی آن در جامعه دانستند و افزودند: یکی از این معارف اساسی، منظومه معارف مربوط به شهادت است که در جامعه ما محقق شد بگونه‌اي که شهدا با انگیزه و نشاط وارد میدان شدند و تلاش صادقانه آنان، با پاداش بزرگ الهیِ شهادت همراه شد و بدون هیچ اندوه و بیمی به ملاقات پروردگار خود رفتند و آثار معنوی این شهادتها در جامعه منعکس شد.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: امام خامنه ای - امریکا- ایران ,
نویسنده : امید خسروی
سخن بزرگان
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت